loading...
نوای الزهرا»خانه مداحان«
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود مستندات شفاعت وشکایت 1 582 heyat
گزارش جلسه پیشواز محرم در بندر انزلی بانوای حمید علیمی و حسین عینی فرد 0 830 heyat
سگ بی نام و نشان حرم سلطانیم 0 481 heyat
دانلودمستند فصل عطش ویژه محرم 0 398 heyat
کلیپ ایام مسلمیه 93 نریمان پناهی در حرم حضرت عبدالعظیم 0 605 heyat
عمه جان زینب(س)-همخوانی مرحوم ذاکر،عبدارضا هلالی و حمید علیمی 0 600 heyat
دانلود یک جا مراسم شهادت امام باقر هیئت بین الحرمین اختصاصی نوای الزهرا 0 398 heyat
برنامه محفل زوارالحسین (ع) 0 460 heyat
عکس های اولین مدافعان حرم اصفهان-باحضور سیب سرخی 0 535 heyat
کلیپ طراحی شده به مناسبت فرا رسیدن ماه غم -- محـــــــرم 0 415 heyat
گزارش جلسه شب شهادت امام جواد93 حمیدعلیمی 0 443 heyat
کربلایی جوادمقدم شب شهادت امام جواد(ع) گزارش جلسه 93/7/2 0 409 heyat
تصاویرپخش نشده ماه رمضان کربلایی جوادمقدم 0 383 heyat
گزارش جلسه سیدعلی مومنی ویژه مراسم یادبودمیثم رضوانی تصاویر 0 536 heyat
حسین دلم داره برات پر میزنه بسیارزیبا 0 906 heyat
تصاویر حمیدعلیمی شب میلاد امام رضا93 مشهد مقدس 0 355 heyat
چه خوش است.../ متن وصوت/پویانفر/جلسه هفتگی 18 شهریور 0 324 heyat
سبک جدید کربلایی مهدی رعنایی متن دانلودویدیو 0 510 heyat
کربلائی میثم رضوانی از خادمین هیئت زوارالحسین درگذشت 0 462 heyat
آرمین محمدبیگی بازدید : 345 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (1)

امام زاده چیذر- رایت العباس (ع)

دریافت فایلهای شب اول محرم :

محمود کریمی – سیاهه و پرچم سر در هر خونه (روضه)

محمود کریمی – ای حجت کردگار وقت مدد است (زمینه)

محمود کریمی – مادر که میکنه گریه برا واویلا (زمینه)

دریافت فایلهای شب دوم محرم :

محمود کریمی – جسم تو با دشنه ها تشریح شد (روضه)

محمود کریمی – بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود (زمینه)

محمود کریمی – حسین تو راهه دلم بیقرار و روزم سیاهه (زمینه)

محمود کریمی – سایه سار حرم بیا برگرد (واحد)

محمود کریمی – تو مولایی آقا نداری نظیری تو ماه منیری (واحد)

محمود کریمی – به زمین خشک کربلا آقام رسیده (تک)

محمود کریمی – من با غم خوشم مرهم روی دردم (شور)

دریافت فایلهای شب سوم محرم :

محمود کریمی – روضه حضرت رقیه (رضه)

سید مهدی میرداماد- نبودی تو بابا ز هر گوشه غم ریخت (روضه)

محمود کریمی – یا ابتنا لیتنی کنت من قبل هذاالیوم اعمی (روضه)

محمود کریمی – وقتی میگن تا نیمه شب از قافله جاموندی (زمینه)

محمود کریمی – دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم (زمینه)

سید مهدی میرداماد – خبر داری تب کردم ای بابا (واحد)

محمود کریمی – نگو رقیه بگو کمال روضه ی مگو (واحد)

محمود کریمی – آوردنت خودت نیومدی شکر خدا که باز به ما سری زدی (تک)

سید مهدی میرداماد – دل من شده گریان حسین (شور)

دریافت فایلهای شب چهارم محرم :

محمود کریمی – گفتم به فلک یگانه ی دوران کیست (زمینه)

محمود کریمی – رب بما شفیتنی رب بما سقیتنی (زمینه)

محمود کریمی – با اقتدار پشت حسین ایستاده ای (واحد)

محمود کریمی – ارباب بی کفن ای دور از وطن ای شهید گریه (واحد)

محمود کریمی – دیوونه منم عاشقی که دلخونه منم (شور)

محمود کریمی – میدونم بدم میدونم که نمیکنی ردم (شور)

رضا هلالی – تنت به زمین سرت به سنان سلام الله (شور)

دریافت فایلهای شب پنجم محرم :

محمود کریمی – اومدم فدای سرت بشم همرزم علی اصغرت بشم (زمینه)

محمود کریمی – کشیده آه عبدالله شده از راز در گودال تا آگاه (واحد)

محمود کریمی – من تو خیمه تو تو میدونی میبینم سرت شده خونی (واحد)

محمود کریمی – آرام جان مصطفایی حسن یابن علی (تک)

محمود کریمی – نسیم به پرچم میخوره چشام به زمزم میخوره (شور)

محمود کریمی – پر میزنم تا کربلا من زنده ام با کربلا (شور)

دریافت فایلهای شب ششم محرم :

محمود کریمی – از خیمه داره میاد بیرون با هیبت حسنی (زمینه)

محمود کریمی – اگر مرا رها کنی چون و چرا نمیکنم (زمینه)

محمود کریمی – من که برا تو مردن آرزومه زندگی بی تو حرومه (واحد)

محمود کریمی – شکن در شکن شده یاس گیسوی من یاسمن (واحد)

محمود کریمی – عشق آقا شده دینم با شهیدا که میشینم (شور)

محمود کریمی – من زیر دین سلطانم سردرگمم من حیرانم (شور)

دریافت فایلهای شب هفتم محرم :

محمود کریمی – یادم نمیره پسرم به سینه ناخن زدنت (روضه)

محمود کریمی – همراه بابایی همقد سقایی طفل شهید من (زمینه)

محمود کریمی – لالالالالا بکن خوابی مادر همه خوابن تو بیداری (زمینه)

محمود کریمی – مرده بدم زنده شدم عشق تو را بنده شدم (زمینه)

محمود کریمی – ای عزیزکم صدات میگیره گریه میکنی مادرت بمیره (واحد)

محمود کریمی – پریدند و گشتند و شمشیر باهم (واحد)

دریافت فایلهای شب هشتم محرم :

محمود کریمی – یک طرف اکبر به میدان میرود دامن کشان (زمینه)

محمود کریمی – یم فاطمی در سرمدی مه هاشمی گل احمدی (زمینه)

محمود کریمی – ای رخت شمع شب تار اباعبدالله (واحد)

محمود کریمی – دیوونه منم عاشقی که دلخونه منم (زمینه)

محمود کریمی – نوح کو تا نگرد طوفان را (زمینه)

حسین طاهری – من از تو دل نمیکنم حتی اگه سرم بره (شور)

دریافت فایلهای شب تاسوعا :

محمود کریمی – لشکر صد پاره شده قلبم آواره شده (زمینه)

محمود کریمی – چه جلالی فتبارک الله چه جمالی فتبارک الله (زمینه)

محمود کریمی – بنام حضرت سلطان دین امام نجف (واحد)

محمود کریمی – ساقی تشنه ها کجا افتادی سنگر خیمه ها کجا افتادی (واحد)

محمود کریمی – به شاه وفا میر دلدار ای جانم (واحد)

محمود کریمی – ذکر زمین ذکر سما لبیک یا حسین (تک)

محمود کریمی – بی تو خشکم خاکم خرابم (شور)

دریافت فایلهای شب عاشورا :

محمود کریمی – خونمون این طرفه کجا میری (روضه)

محمود کریمی – احساس عباس انفاس آل الله (روضه)

محمود کریمی – پسر ابوتراب یل سپاه حسین (زمینه)

محمود کریمی – بسم الله ای روح البقا بسم الله ای شیرین لقا (زمینه)

محمود کریمی – ای عزیز فاطمه بیدار شو بیدار شو (واحد)

محمود کریمی – امشب دوباره تا سحر بالاست دست دعای حضرت (واحد)

محمود کریمی – علمدارم علمدارم علمدارم علمدارم (واحد)

محمود کریمی – به قربون جمال ای وای وای (تک)

محمود کریمی – من با تو خوبم و این خوبی (شور)

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام وبلاگ جامع نوای الزهرا سلام الله علیها برای دوستداران اهل بیت ایجاد شده است لطفا از ما حمایت کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    حمایت ازنوای الزهرا(س)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 483
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 493
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,444
  • بازدید ماه : 4,829
  • بازدید سال : 25,612
  • بازدید کلی : 430,495
  • صفحه مادر

    نوای الزهرا(س)

    نوای الزهرا(س)